Mastering Social Media Marketing

Masterclass 2 juni 2017
Patrick Mans
EUR 590,-

Zijn video campagnes op social media succesvol? Er bestaat geen juist antwoord, omdat de vraag verkeerd is.

De snelheid waarmee social media onze wereld veranderde is enorm. Vrijwel iedereen is tegenwoordig te vinden op een van de populaire social media platforms. Daarmee is het bereik voor een organisatie ongekend groot. Toch is het inrichten van een social media campagne niet vanzelfsprekend succesvol. Het aanmaken van een Facebook advertentie is niet zo moeilijk. Het boeken van top resultaten wel.

Tijdens de masterclass Mastering Social Media Marketing word je meegenomen in het strategische landschap en kom je tot een data gedreven model voor je social media marketing strategie. Een select aantal cases worden behandeld waarbij juist de aansluiting tussen bedrijfsstrategie en vertaling naar social media campagnes centraal staan.

Een goed ingerichte campagne genereert prachtige resultaten tegen zeer betaalbare kosten, en deze masterclass biedt een goede balans tussen een sterke theoretische onderbouwing en de praktische vertaling naar het beheren van succesvolle social media marketing.

Patrick Mans, CEO TopVintage

Patrick heeft het Harvard Business School Leadership Program afgerond na een studie wiskunde en een MBA focus segment in Management Information Systems aan de Maastricht School of Management.

Patrick was Management Consultant bij CMG, een van de grootste consultancy bedrijven in Nederland, en is tegenwoordig de CEO van Topvintage, het grootste retro mode bedrijf ter wereld. Patrick’s laatste positie was Deputy Director Research aan de oudste Business School van Nederland: MSM, waar onder zijn leiding het Doctor of Business Administration programma uitgroeide in de internationale rankings op nummer 2.

Patrick is senior advisor van Inquentia – Zweden, en bestuurslid van GBB en de stichting 1000Children.org.

De masterclass vindt plaats vanaf 10u tot 17u in het gebouw van de Maastricht School of Management op vrijdag 2 juni, 2017.

Het volgen van deze Masterclass leidt tot een postgraduate level certificaat van de Maastricht School of Management, Nederlands oudste Business School behorend tot de top 2% geaccrediteerde Business Schools wereldwijd.

Aanmelden Masterclass

TMLA Masterclasses worden afgerond met een certificaat van de Maastricht School of Management. Om toegelaten te worden tot de Masterclass dient daarom een beknopt CV te worden gestuurd naar: masterclass@tmla.nl onder vermelding van de titel van de betreffende Masterclass. Vul aub uw gegevens in in onderstaand formulier, en onze afdeling admissions neemt binnen 3 werkdagen contact met u op.


Nogmaals dank voor uw interesse.

Sandra A.F. Kolkman
Head of Admissions