Masterclasses

The Maastricht Leadership Academy (TMLA) is als private Business School opgericht naar aanleiding van een nood. Veel bedrijven hebben te kampen met de veranderingen die de digitale economie met zich meebrengt. In het verleden was de oudere leeftijd van een bedrijf een indicatie voor stabiliteit en verzekerd succes. Tegenwoordig lijkt het tegendeel waar.

Onze masterclasses zijn ontwikkeld door de top uit de academische arena en het bedrijfsleven en worden continu doorontwikkeld om relevant and state of the art te blijven. Kijk hier naar het aanbod aan masterclasses dat TMLA biedt.

De snelheid waarmee social media onze wereld veranderde is enorm. Vrijwel iedereen is tegenwoordig te vinden op een van de populaire social media platforms. Daarmee is het bereik voor een organisatie ongekend groot. Toch is het inrichten van een social media campagne niet vanzelfsprekend succesvol. Het aanmaken van een Facebook advertentie is niet zo moeilijk. Het boeken van top resultaten wel.

Masterclass 2 juni 2017
Patrick Mans
EUR 590,-

Digitale transformatie is geen ICT vraagstuk, maar een klantvraagstuk. Het is geen zaak van technologie, het is een zaak van strategisch inzicht.

Masterclass 26 mei 2017
Stefan van Opstal
EUR 590,-

Uiteraard biedt email veel meer mogelijkheden dan het versturen van nieuwsbrieven en de Masterclass “E-Mail Marketing Strategies” gaat uitvoerig in op de verschillende mogelijke campagnes, het meten van betrokkenheid, de juridische context in internationaal perspectief, en de kracht van dit kanaal in de context van een organisatie brede campagne.

1 Dag Masterclass
Relevant voor de Digitale Economie
EUR 590,-

Een efficiënte SEA strategie is voor veel bedrijven een must. Hier geldt dat het aansluiten van de SEA campagnes op de overige activiteiten doorslaggevend kan zijn. Het werken met Google Adwords kunnen veel mensen leren, het vermogen om bedrijfsstrategie te vertalen naar een effectieve campagne leidt echter tot het gewenste verschil en vereist vakmanschap.

1 Dag Masterclass
Postgraduate certificaat
EUR 590,-

Om te beoordelen hoe succesvol een bepaalde activiteit is dien je inzicht te hebben in de relevante KPI’s met betrekking tot die activiteit. In het digitale marketing landschap bijvoorbeeld worden vaak financieel gerelateerde KPI’s als graadmeter genomen, waarbij resultaten vergeleken worden met eigen data. Dit leidt tot een zeer eenzijdige kijk op zaken.

Masterclass 16 juni 2017
Stefan van Opstal
EUR 590,-

Strategie is een kunst die geleerd wordt door inzicht in een zo breed mogelijke context. Een schaakspeler denkt niet slechts aan wat elk schaakstuk kan doen, maar probeert het hele speelveld te overzien, moet vooruitdenken en rekening houden met velerlei mogelijke tegenzetten, en brengt offers van enkele slagen om aan het eind de winst binnen te halen.

Directie en MT
1 Dag Masterclass
EUR 590,-

Marketing en Communicatie zou niet slechts een afdeling in je bedrijf moeten zijn. Marketing is verweven met de hele strategische roadmap van iedere organisatie. Het vereist een duidelijke visie, kennis van de omgeving waarin je opereert en kennis van je doelgroep, en is de taal die je spreekt en de manier waarop je je klanten benadert. Het is deel van het DNA van je bedrijf.

1 Dag Masterclass
Postgraduate certificaat
EUR 590,-