Opleiding Advanced Google Analytics2018-09-03T15:39:34+00:00

Project Description

Het stereotype ondernemer uit Silicon Valley draagt geen stropdas meer en heeft een hip en jong imago. Maar is er verder dan dat veel veranderd als we het hebben over leiderschapskwaliteiten voor de nieuwe economie?

OPLEIDING ADVANCED GOOGLE ANALYTICS

OPLEIDING ADVANCED GOOGLE ANALYTICS

Deze opleiding duurt 2 lesdagen.

Naast de standaard gebruikte overzichten en opties biedt Google Analytics veel mogelijkheden tot een diepgaander en specialistischer gebruik.

Allereerst wordt aandacht besteedt aan een goede inrichting van Google Analytics. Zoals bekend: garbage in – garbage out. Een eerste vereiste om goede informatie te kunnen halen uit Google Analytics is dus een goede configuratie en implementatie. Gebeurt dit slecht, dan krijg je geen zuivere data en stuur je dus op verkeerde cijfers.

Verder wordt geleerd een conceptueel raamwerk op te stellen waarin helder wordt wat er precies moet worden gemeten om de gevraagde informatie inzichtelijk te krijgen, en welke combinatie van kpi’s (of metrics) hiervoor geschikt zijn.

In deze opleiding wordt bovendien geleerd te analyseren op basis van interne en externe benchmark data, er wordt gewerkt met toeschrijvingsmodellen in Google Analytics, met signaleringen en persoonlijke rapportages.

Ook wordt integratie met belangrijke platforms zoals Google Tag Manager, Google Adwords, Google Optimize en Social Media Marketing behandeld. Kortom, in deze opleiding krijgt de participant een brede mix aan mogelijkheden toegereikt die Google Analytics biedt.

Voor deze opleiding wordt een goede basiskennis van Google Analytics verwacht. TMLA biedt ook een vooropleiding aan: Leren Interpreteren met Google Analytics.

Mocht je twijfelen, laat dan je naam en emailadres achter en wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Leren is niet het onthouden van feiten, maar het trainen van je vaardigheid om te denken.

TMLA opleidingen zijn ontwikkeld door de top uit de academische wereld (o.a. Harvard, Oxford, LSE) en C-Officers uit het bedrijfsleven. Zo bestaan de opleidingen uit een ideale mix tussen het gebruik van theoretische modellen, en de toepassing daarvan op de praktijk. Elke lesdag gaat in op deze modellen en de verklaring hierdoor van fenomenen en spraakmakende cases.De dagen zijn vol van interactie en feedback vanuit de groep op relevante business cases.

Business Cases

TMLA maakt gebruik van business cases van top-ondernemingen; je neemt zelf beslissingen, en er wordt vervolgens gereflecteerd op deze beslissingen. Onze participanten waarderen de manier waarop ze gebracht worden tot een analytisch denkvermogen, en het leren onderscheiden van de zaken die cruciaal zijn, en die het niet zijn. Elke leidinggevende wordt immers geconfronteerd met begrenzingen als tijd, middelen en context, en het leren nemen van weloverwogen beslissingen staat centraal in deze opleiding.

Lesgeld

Het lesgeld betreft EUR 450,-

Data

De opleiding vindt 3 keer per jaar plaats (cohorts), met een maximum van 20 deelnemers per cohort.
Er geldt een deadline per cohort.

Kerkrade: 13-14 december 2018 – Deadline aanmelding is 20 november 2018
Maastricht: 14-15 maart, 2019 – Deadline aanmelding is 20 februari 2019

Locatie

Maastricht: Endepolsdomein 150, 6229 EP Maastricht
Kerkrade: Wiebachstraat 9, 6466NG Kerkrade

AANMELDEN
STEL EEN VRAAG

Deze opleiding duurt 2 lesdagen.

Naast de standaard gebruikte overzichten en opties biedt Google Analytics veel mogelijkheden tot een diepgaander en specialistischer gebruik.

Allereerst wordt aandacht besteedt aan een goede inrichting van Google Analytics. Zoals bekend: garbage in – garbage out. Een eerste vereiste om goede informatie te kunnen halen uit Google Analytics is dus een goede configuratie en implementatie. Gebeurt dit slecht, dan krijg je geen zuivere data en stuur je dus op verkeerde cijfers.

Verder wordt geleerd een conceptueel raamwerk op te stellen waarin helder wordt wat er precies moet worden gemeten om de gevraagde informatie inzichtelijk te krijgen, en welke combinatie van kpi’s (of metrics) hiervoor geschikt zijn.

In deze opleiding wordt bovendien geleerd te analyseren op basis van interne en externe benchmark data, er wordt gewerkt met toeschrijvingsmodellen in Google Analytics, met signaleringen en persoonlijke rapportages.

Ook wordt integratie met belangrijke platforms zoals Google Tag Manager, Google Adwords, Google Optimize en Social Media Marketing behandeld. Kortom, in deze opleiding krijgt de participant een brede mix aan mogelijkheden toegereikt die Google Analytics biedt.

Voor deze opleiding wordt een goede basiskennis van Google Analytics verwacht. TMLA biedt ook een vooropleiding aan: Leren Interpreteren met Google Analytics.

Mocht je twijfelen, laat dan je naam en emailadres achter en wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Leren is niet het onthouden van feiten, maar het trainen van je vaardigheid om te denken.

TMLA opleidingen zijn ontwikkeld door de top uit de academische wereld (o.a. Harvard, Oxford, LSE) en C-Officers uit het bedrijfsleven. Zo bestaan de opleidingen uit een ideale mix tussen het gebruik van theoretische modellen, en de toepassing daarvan op de praktijk. Elke lesdag gaat in op deze modellen en de verklaring hierdoor van fenomenen en spraakmakende cases.

De dagen zijn vol van interactie en feedback vanuit de groep op relevante business cases.

Business Cases

TMLA maakt gebruik van business cases van top-ondernemingen; je neemt zelf beslissingen, en er wordt vervolgens gereflecteerd op deze beslissingen. Onze participanten waarderen de manier waarop ze gebracht worden tot een analytisch denkvermogen, en het leren onderscheiden van de zaken die cruciaal zijn, en die het niet zijn. Elke leidinggevende wordt immers geconfronteerd met begrenzingen als tijd, middelen en context, en het leren nemen van weloverwogen beslissingen staat centraal in deze opleiding.

Lesgeld

Het lesgeld betreft EUR 450,-

Data

De opleiding vindt 3 keer per jaar plaats (cohorts), met een maximum van 20 deelnemers per cohort.
Er geldt een deadline per cohort.

Kerkrade: 13-14 december 2018 – Deadline aanmelding is 20 november 2018
Maastricht: 14-15 maart, 2019 – Deadline aanmelding is 20 februari 2019

Locatie

Maastricht: Endepolsdomein 150, 6229 EP Maastricht
Kerkrade: Wiebachstraat 9, 6466NG Kerkrade

Aanmelden Opleiding

Hartelijk dank voor uw interesse in TMLA. Vul aub uw gegevens in in onderstaand formulier, en onze afdeling admissions neemt binnen 3 werkdagen contact met u op.
  • Vul je telefoonnummer in als je gebeld wilt worden
AANMELDEN
STEL EEN VRAAG

Deze Opleiding

  • 2 LESDAGEN

  • EXECUTIVE DIPLOMA

  • EUR 450,-

Stel een vraag