OPLEIDINGEN E-COMMERCE
Opleiding Online Retail Strategie
In deze opleiding passeren de belangrijkste facetten van de online retail. Elke online retailer staat voor keuzes m.b.t. productaanbod, prijsbeleid, logistiek, klantcontact en service, online marketing, webshop performance en technologie, personeel en finance, mogelijke internationalisering en leveranciersrelaties.
Opleiding Data Analyse voor E-Commerce
Iemand hoeft geen gigantische wiskundeknobbel te hebben om aan hand van cijfers inzicht te leren krijgen in e-commerce prestaties. E-Commerce kent zijn eigen karakteristieken en trends. Deze opleiding is bedoeld om participanten data te leren meten en interpreteren om inzicht en grip te krijgen op E-Commerce performance.
Opleiding Online Fashion Retail
Online Fashion Retail kent zijn eigen dynamiek en mogelijkheden om zich te onderscheiden, maar ook specifieke risico's. Deze opleiding duikt in de verschillende strategieën en operationele keuzes (o.a. webdevelopment, omnichannel, consument segmentatie en data science, e-fulfilment, cross-border, online marketing etc.) waar iedereen in de online fashion retail mee te maken krijgt.
Opleiding Internationaal E-Commerce
Internationale giganten als Amazon bepalen de markt. Tegelijkertijd genieten “lokale” spelers het voordeel van voorsprong. Het is immers niet zo gemakkelijk voor een bedrijf als Ebay om Marktplaats.nl in Nederland van de troon te stoten. In dit spanningsveld staan e-commerce spelers voor de keuze om te internationaliseren. En zo ja, in welke landen, welk tempo, en hoe doen we dat?
OPLEIDINGEN E-COMMERCE
Opleiding Online Retail Strategie
In deze opleiding passeren de belangrijkste facetten van de online retail. Elke online retailer staat voor keuzes m.b.t. productaanbod, prijsbeleid, logistiek, klantcontact en service, online marketing, webshop performance en technologie, personeel en finance, mogelijke internationalisering en leveranciersrelaties.
Opleiding Data Analyse voor E-Commerce
Iemand hoeft geen gigantische wiskundeknobbel te hebben om aan hand van cijfers inzicht te leren krijgen in e-commerce prestaties. E-Commerce kent zijn eigen karakteristieken en trends. Deze opleiding is bedoeld om participanten data te leren meten en interpreteren om inzicht en grip te krijgen op E-Commerce performance.
Opleiding Online Fashion Retail
Online Fashion Retail kent zijn eigen dynamiek en mogelijkheden om zich te onderscheiden, maar ook specifieke risico's. Deze opleiding duikt in de verschillende strategieën en operationele keuzes (o.a. webdevelopment, omnichannel, consument segmentatie en data science, e-fulfilment, cross-border, online marketing etc.) waar iedereen in de online fashion retail mee te maken krijgt.
Opleiding Internationaal E-Commerce
Internationale giganten als Amazon bepalen de markt. Tegelijkertijd genieten “lokale” spelers het voordeel van voorsprong. Het is immers niet zo gemakkelijk voor een bedrijf als Ebay om Marktplaats.nl in Nederland van de troon te stoten. In dit spanningsveld staan e-commerce spelers voor de keuze om te internationaliseren. En zo ja, in welke landen, welk tempo, en hoe doen we dat?